Pojištění proti nahodilému poškození či odcizení poskytuje společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Sjednejte si rovnou při nákupu nového spotřebiče pojištění nahodilého poškození či odcizení a získejte tak jistotu, že nebudete mít zbytečné náklady a starosti navíc.
Kryjeme, i pokud přístroj vypadne z ruky a rozbije se nebo ho nechtěně utopíte ve vaně apod.
Spadl vám mobilní telefon na zem a rozbil se? Nebo vám ho někdo ukradl?
Na tyto situace se hodí pojištění nahodilého poškození a krádeže.
Výhody, které vám pojištění přinese?
- Ochrana před nahodilým poškozením a odcizením přístroje.
- Krytí i pokud přístroj vypadne z ruky a rozbije se nebo ho nechtěně utopíte ve vaně.
- Platí na celém světě, tj. i když jste na dovolené.
Jak postupovat při nahlášení škodní události?
- Budete potřebovat Certifikát, který jste dostali při sjednání pojištění nahodilého poškození a krádeže k nákupu nové elektroniky nebo domácích spotřebičů.
- Kontaktujte prosím telefonní číslo, které je na Certifikátu uvedeno (budete potřebovat jedinečné číslo Certifikátu).
- Pokud Certifikát nemůžete například najít, obraťte se prosím přímo na prodejce, u kterého jste si pojištění sjednali.Více se dozvíte na www.cardif.cz
Co dělat, když se něco stane?
- V případě odcizení nahlašte krádež policii.
- S číslem certifikátu o pojištění zavolejte na linku BNP Paribas Cardif Pojišťovny 234 240 234 .