Prodlouženou záruku poskytuje společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Sjednejte si rovnou při nákupu nového spotřebiče pojištění prodloužené záruky a získejte tak jistotu, že nebudete mít zbytečné náklady na opravy navíc.
- Pokrývá vady spotřebičů.
- Krytí 1, 2 nebo 3 roky nad rámec zákonné záruky (dle vámi zvolené varianty).
- Pojišťovna za vás zaplatí a zařídí všechny případné opravy.
- Více se dozvíte na www.cardif.cz
Mám poškozenou elektroniku nebo domácí spotřebič?
- Pokazila se vám doma například pračka hned po skončení zákonné záruky? Využijte naše pojištění prodloužené záruky.
Jak postupovat při nahlášení škodní události?
- Budete potřebovat Certifikát, který jste dostali při sjednání pojištění prodloužené záruky k nákupu nové elektroniky nebo domácích spotřebičů.
- Kontaktujte prosím telefonní číslo, které je na Certifikátu uvedeno (budete potřebovat jedinečné číslo Certifikátu).
- Pokud Certifikát nemůžete například najít, obraťte se prosím přímo na prodejce, u kterého jste si pojištění sjednali.
K jakým spotřebičům můžete sjednat pojištění prodloužené záruky?
- Velké domácí spotřebiče (lednice, mrazáky, sporáky, pračky, sušičky, myčky, vestavné spotřebiče...)
- Malé domácí spotřebiče (vysavače, kávovary, žehličky...)
- Televize
- IT technika a mobilní telefony
Co dělat, když se něco stane?
- S číslem certifikátu o pojištění zavolejte na linku BNP Paribas Cardif Pojišťovny 234 240 234.